Bestellingen worden in verband met een mini vakantie op maandag 26 november verzonden! #smallbusiness

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

BESTELLEN

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! Dat doe je door het adres in te vullen tijdens het bestelproces, door “verzend naar ander adres” te kiezen. Wanneer je bestelling voor iemand anders is, kun je zijn of haar naam vermelden bij de bestelnotities. Wij maken er iets leuks van!

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Dit is niet verplicht. Je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Wel kun je je bestelling bij je volgende bezoek sneller plaatsen wanneer je een account aanmaakt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op “Mijn account”. Daar heb je de mogelijkheid om op “Lost your password” te klikken. Vul je e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je na deze stap bent ingelogd kun je in je account je wachtwoord eventueel wijzigen.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Je gebruikersnaam is altijd je e-mailadres.

Kan ik mijn bestelling bij het Zeeplokaal ophalen?

Ja, dat kan! Bij het bestellen kun je “afhalen” aanvinken. Geef in het opmerkingen veld aan wanneer je je bestelling zou willen ophalen. Wij bevestigen je bericht. Je kunt je bestelling afhalen bij het atelier (Oudenoord 330, Utrecht). 

Wanneer ontvang ik een bestelbevestiging?

Binnen een uur ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Je ontvangt ook een mail op het moment dat jouw bestelling is verzonden, mét Track & Trace code. Ontvang je geen mail en heb je in je spamfolder gekeken? Neem contact met ons op via hallo@zeeplokaal.nl.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen of annuleren direct na het bestellen?

Neem zo snel mogelijk contact op via hallo@zeeplokaal.nl en dan kijken wij graag wat de mogelijkheden zijn. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling eventueel te retourneren.

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het Zeeplokaal biedt drie mogelijkheden voor het betalen van je bestelling: 

PayPal/Creditcard

iDeal

Bancontact/Mister Cash

Kan ik veilig betalen bij het zeeplokaal?

Je kunt veilig betalen bij het Zeeplokaal. We gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens en werken uitsluitend met een beveiligde betaalomgeving.

VERZENDKOSTEN & BEZORGING

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Verzending binnen Nederland: €3,50. Bij een besteding van minimaal €25 euro wordt je bestelling gratis verzonden.

Verzending naar België, Luxemburg en Duitsland: €5,50. Bij een besteding van minimaal €45 euro wordt je bestelling gratis verzonden.

In je winkelmand kun je de verzendkosten terugzien.

Kan ik de dag van (pakket)bezorging zelf kiezen?

Je kunt dit in het opmerkingen veld tijdens het bestellen aangeven. We hebben een standaard levertijd van twee tot drie werkdagen, dus dit kan alleen handig zijn als je bijvoorbeeld je pakket over vier dagen wil ontvangen als je een vrije dag hebt. Wij doen ons best om dit te realiseren. De kans is ook vrij groot dat je bestelling door de brievenbus past! 

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Er passen maximaal tien stukken zeep in een brievenbusdoos en hier hoef je dus niet voor thuis te blijven. Wanneer je meer dan tien stukken zeep en/of overige producten besteld wordt dit als een pakket bezorgd.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Wij bezorgen ook in België, Luxemburg en Duitsland. Er kan in principe wel vanuit de meeste landen worden ingekocht voor wederverkoop. We horen graag van je via hallo@zeeplokaal.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij vinden het zo leuk dat je bij ons besteld, dat zorgt voor een heuse turbomodus 😉 We streven er naar om iedere bestelling binnen 24 uur te verzenden. Dit betekend dat jouw bestelling binnen één tot drie werkdagen wordt geleverd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra de bestelling door de Fietskoeriers is ontvangen ontvang je een Track & Trace code via het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Wie levert mijn bestelling?

PostNL draagt in Nederland zorg voor de levering van bestellingen die door de brievenbus passen. DPD draagt zorg voor de levering van reguliere pakketten in Nederland en voor alle bestellingen uit België, Luxemburg en Duitsland. 

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt tot veertien dagen na ontvangst van je bestelling aansprak maken op het recht van herroeping. Dit doe je door ons te mailen. Na bevestiging kun je je bestelling retourneren. We stellen het op prijs als je de zending in originele staat retourneert. 

Je mag het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht. Het formulier vind je op de pagina met algemene voorwaarden. Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om het product te retourneren.

Nadat we je geretourneerde bestelling in goede orde hebben ontvangen, storneren we de kosten van je bestelling, inclusief eventuele verzendkosten. Hier vallen de retourkosten niet onder.

Een uitzondering op het recht van herroeping zijn gepersonaliseerde bestellingen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Ja, je betaald de kosten voor het retourneren van je bestelling.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Na ontvangst van de geretourneerde bestelling wordt deze binnen 24 uur verwerkt. De betaling wordt binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retour teruggestort naar het rekeningnummer waarmee is betaald. Hoe snel dit op jouw rekening staat, hangt af van de bank.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar hallo@zeeplokaal.nl. We zoeken met jou een gepaste oplossing.

Wat is het retour adres?

Het Zeeplokaal
Oudenoord 330
3513 EX Utrecht
Nederland

MAATWERK

Kan ik zeep bestellen met een persoonlijke boodschap? Bijvoorbeeld, voor een bruiloft of als bedankje?

Yes! Dat kan én is superleuk. Zowel het label als de zeep zelf kan gepersonaliseerd worden. Je kunt ook een pakket samen laten stellen. Je kunt contact opnemen via hallo@zeeplokaal.nl en dan denken wij graag met je mee. Houd er rekening mee dat bovenstaande om grotere aantallen gaat.